Justuju Tv جستجو ٹی وی


The All New Justuju Web TV Channel

کلام و کائنات مصور: مخزن غزلیات میں خوش آمدید

Tuesday, March 17, 2009

کاروانِ خیال

کوئی جلووں میں اپنے جذب کرلے

حصار لامکاں ہے اور میں ہوں



کاروانِ خیال

غم فصل خزاں ہے اور میں ہوں

بہارِ گلستاں ہے اور میں ہوں

یہ نیرنگ جہاں ہے اور میں ہوں

بطرز نو فغاں ہے اور میں ہوں

خجل میری زباں ہے اور میں ہوں

یہ کسکی داستاں ہے اور میں ہوں

مری ہستی کا حاصل کچھ نہ پوچھو

غم عمرِ رواں ہے اور میں ہوں

کسیکا حال کیا تمکو سنائوں

خود اپنی داستاں ہوں اور میں ہوں

کوئی محرم نہیں اپنا جہاںمیں

خیالِ رازدان ہے اور میں ہوں

نہیں اظہار سے مطلب ہی ایدال

مرا دردِ نہاں ہے اور میں ہوں

تصور میں بھی یہ خودداریاں ہیں

کہ خود اپنا گماں ہے اور میں ہوں

مری بربادیان مجھ سے نہ پوچھو

چمن میں آشیاں ہے، اور میں ہوں

شریک خستگاں تھا کون ایدل

غبارِ کارواں ہے اور میں ہوں

کہاں جانا ہے، آیا ہوں کہاں سے

یہی ہردم گماں اور میں ہوں

مجھے تُو خاک تو ہونے دے ہمدم

عروجِ آشیاں ہے اور میں ہوں

ترا احساں ہے مجھ پر اے غم دوست

نشاطِ دو جہاں ہے اور میں ہوں

یہ سر قابل ہے اسکے، سوچتا ہوں

کہ اب اسکا آستاں ہے اور میں ہوں

نگاہیں ہیں زمانے کی روش پر

فریب جانستاں ہے اور میں ہوں

علو یہ خاکساری کا تو دیکھو*

فرازِ آسماں ہے اور میں ہوں

نفس میں یاد کرتا ہوں کسکو

نسیمِ جاوداں ہے اور میں ہوں

بدل دے دل کی کیفیت الہٰی

حصول رائیگاں ہے اور میں ہوں

کوئی جلووں میں اپنے جذب کرلے

حصار لامکاں ہے اور میں ہوں

سناتا ہے نوائے راز کوئی

پیامِ **دلِسِتاں ہے اور میں ہوں

مٹا جاتا ہوں ہستی سے مصور

تلاش بے نشاں ہے اور میں ہوں

آسان اردو – جستجو میڈیا

عُلُو= بلندی*

دلِ سِتاں - دلربا**








No comments:

Design & Content Managers

Design & Content Managers
Click for More Justuju Projects