Justuju Tv جستجو ٹی وی


The All New Justuju Web TV Channel

کلام و کائنات مصور: مخزن غزلیات میں خوش آمدید

Tuesday, March 17, 2009

غریب وطن

رہِ وفا میں یہ کہتا ہے مجھ سے ہر ذرّہ

کہ ایک مرحلہء صبر آزما ہوں میں




غریبِ وطن

صعوبتوں کا نشانہ بنا ہوا ہوں میں

یہ مختصر ہے کہ تفسیرِ ھل انا؟ بنا ہوا ہونمیں

یہ کیا کہ نقشِ وفا کو مٹا رہا ہوں میں

جہانمیں ہوں کہ جہانسے گزر گیا ہونمیں

غضب ہے آس جہانسے لگا رہا ہوں میں

ہجوم شوق کے چکر میں آگیا ہوںمیں

ہر ایک پھول کو مغموم دیکھتا ہوں میں

ریاضِ دہر میں اک درد آشنا ہونمیں

فریبِ عشق کی منزل کو سمجھ رہا ہونمیں

ضرور مرکزِ اصلی سے ہٹ گیا ہونمیں

زمانے بھر کے کمالات جانتا ہونمیں

یہی خبر نہیں مجکو، کہ ہائے کیا ہونمیں

وہ ماورا ہے سمجھ سے نہ ماورا ہوں میں

نہ جاننے پہ بھی اتنا تو جانتا ہونمیں

الہٰی خیر کہ ہوں بار، قلبِ عالم پر

جہاں کو شوق کی نظرونسے تک رہاہونمیں

زمانہ مجکو بدلتے دکھائی دیتا ہے

جب اپنے دلکے تغیّر کو دیکھتا ہونمیں

ملا کے خاک میں عمرعزیز سی شے کو

امید و شوق کی دنیا، بسا رہا ہونمیں

جہانِ خاک سمجھتا ہے، مرتبہ میرا

کہیں عناصرِ اربعہ سے ماورا ہوں میں

سمجھ رہا ہے یہ عالم کہ بے حقیقت ہوں

مگر حقیقتِ عالم کو جانتا ۔۔ ہوںمیں

نظر میں پھرتی ہے، اہل وطن کی بے مہری

نظر سے دور، وطن کو سمجھ رہا ہونمیں

بس اس سبب سے کدورت فلک کو ہے مجھ سے

مٹا رہا ہے کہ اک پیکرِ وفا ہوں میں

کیا سلوک وہ کانٹوں نے دشتِ غربت کے

وطن کو یاس کی نظرونسے تک رہا ہونمیں

مجھی پہ ہوتی ہیں نازل، بلائیں سب اسکی

نگاہِ یاس کا خود اپنی منتہا ہوں میں

نہ کچھ خیالِ نوائب، نہ غم حوادث کا

کہ اس جہان میں پروردہء فنا ہونمیں

رہِ وفا میں یہ کہتا ہے مجھ سے ہر ذرّہ

کہ ایک مرحلہء صبر آزما ہوں میں

مثالِ قطرہء شبنم ریاضِ عالم میں

بقا کے رنگ میں اک رہرو فنا ہوںمیں

نہوگا شکوہء بربادیء وطن مجھے

کہ آپ اپنے تنزّل کی ابتدا ہونمیں

گزرہوا در منعم پہ لاکھ بار مگر

صدا نہ دی کبھی جس نے، وہ بینوا ہونمیں

مصور اس کے سوا کیا مری حقیقت ہے

کہ اپنی ہستیء موہوم کا پتا ۔۔۔ ہونمیں

No comments:

Design & Content Managers

Design & Content Managers
Click for More Justuju Projects